Contentcreatie; makkelijker gezegd dan gedaan, maar dit geldt niet voor EAZZI!
Content is een breed begrip. Vooral in de marketing- en communicatiewereld gaat het vaak over content en dus ook in de wereld van EAZZI. Content is een middel om jouw doelgroep te bereiken, te beïnvloeden en uiteindelijk te overtuigen. Bij contentcreatie wordt er dus content gemaakt voor een specifieke doelgroep.
Vormen van content
Content kan zich in vele vormen uiten. Denk hierbij aan de volgende vormen:
- Blogs
- Illustraties en afbeeldingen
- Video’s
- Posts voor social media
- Magazines
- Commerciële teksten
- Teksten voor op de website
- Artikelen
- Nieuwsbrieven
Dit zijn de belangrijkste vormen van content die EAZZI het meeste terug ziet komen. Er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden die je kunt toepassen voor jouw onderneming. Nieuwsgierig? Wij gaan graag het gesprek met je aan!

Wat is precies 'goede' content?
Goede content heeft een heldere boodschap en gaat uit van interactie met de klant. Daarbij moet de content relevant of interessant zijn voor jouw doelgroep. De content moet daarom afgestemd zijn op de behoefte van de klant. Weet jij niet wat de behoeftes zijn van jouw klant en heb je nu al vragen? Geen paniek, want EAZZI kan dit stap voor stap onderzoeken en met je doornemen.
Er hangen natuurlijk vele voordelen aan content. Goede content wordt veel meer en langer bekeken door jouw klant. Dit helpt jouw vindbaarheid groeien en dat zal weer voor meer traffic naar je website zorgen.
Content creëren
Je kunt ervoor kiezen om zelf je content te maken. Het is van belang dat je er de tijd voor neemt, want goede content maak je niet zomaar in een paar minuten. Er zit een hele gedachte achter. Voor een optimaal bereik adviseren we om je content te verwerken in verschillende uitingen en te plaatsen op verschillende kanalen. EAZZI beschikt over de kennis en heeft flink wat jaren ervaring met het maken van de juiste content voor jouw klanten.

Aantal projecten van EAZZI
EAZZI heeft een tal van projecten waarbij we contentcreatie hebben toegepast. We geven in dit artikel een aantal mooie voorbeelden van content die wij graag inzetten voor onze klanten.
Blogs
Met het schrijven van blogs kun je als bedrijf meer en beter worden gevonden door je doelgroep. Het beste is om op je eigen website blogs neer te zetten om meer publiek naar je site toe te trekken. Deze blogs kun je tevens ook aankondigen op je socials. Dat is een mooie manier om nieuwe mensen te bereiken.
In onze blogs vertellen wij over verschillende aspecten binnen de communicatie en marketing en vertellen wij over projecten (cases) die wij hebben mogen uitvoeren. Hiermee laten wij zien wat EAZZI is en wat wij voor onze (toekomstige) klanten kunnen betekenen. Heb je zelf geen tijd om een blog bij te houden? Of heb je geen inspiratie voor blogs? EAZZI staat ook op dit gebied voor je klaar.

Website
EAZZI
heeft al een groot aantal websites mogen realiseren voor verschillende klanten. Voor deze websites is
EAZZI
in staat om de teksten te schrijven en ook de content te creëren. Een mooie reeks websites die wij hebben mogen maken zijn de websites voor Smit Elektrotechniek. In ons blog over
Smit Elektrotechniek lees je hier meer over!
EAZZI verzorgt dus alles voor jouw website; van teksten tot afbeeldingen en meer!

Social media content
Een van de belangrijkste en meest voorkomende vorm van content is natuurlijk content voor op de socials.
EAZZI
beheert van een groot aantal klanten de socials en plaatst dagelijks nieuwe content. Een voorbeeld hiervan is de Instagrampagina van Woonboulevard Volendam.
EAZZI
maakt voor Woonboulevard Volendam de content om de doelgroep te bereiken en te informeren over bijvoorbeeld de koopzondagen, trends en inspiratie.

EAZZI kan op het gebied van contentcreatie veel voor jouw bedrijf betekenen. In dit blog hebben wij een aantal voorbeelden uitgelicht, maar daar houdt het natuurlijk niet op. Ben je benieuwd naar wat wij nog meer voor je kunnen betekenen of heb je hulp nodig bij een van de vele vormen van content? Neem dan contact met ons op en wij beantwoorden al jouw vragen om zo tot een passelijke oplossing te komen.
